Herzlich Willkommen!

Diese Community ist für Fachleute und Liebhaber unserer Lösungen und Leistungen. Teilen und diskutieren Sie die besten Inhalte und neuen Anwendungsideen, erstellen Sie Ihr      professionelles Profil und unterstützen Sie andere Anwendern mit Ihren Ideen, Fragen und Erfahrungen.Hide Intro                                                                                  
 Registrieren         Anmelden (Login)
3

Lizenz wird nicht zugewiesen

By
Stefan Erben
on 11/23/18, 11:43 AM 500 views

Wieso bekommt mein Endkunde, nachdem ich Ihn über das Webinterface freigeschaltet habe, keine Lizenz zugewiesen.


0

Stefan Erben

--Stefan Erben--

10015
| 4 1 3
Bissendorf, Germany
--Stefan Erben--
Stefan Erben
On 11/23/18, 11:43 AM

Das kann folgende Gründe haben:
-          Bitte kontrollieren Sie die korrekte Schreibweise der E-Mail Adresse im Webinterface und in der APP.
-          Die Internetverbindung, die Sie nutzen darf nicht durch Filter/Restriktionen in der Firewall/Router beschränkt sein.

  • Flag

Your Answer

Please try to give a substantial answer. If you wanted to comment on the question or answer, just use the commenting tool. Please remember that you can always revise your answers - no need to answer the same question twice. Also, please don't forget to vote - it really helps to select the best questions and answers!

Stay informed!


By subscribing to the newsletter, you accept that we may send you interesting information about topics that we discuss on our website. You can unsubscribe from the newsletter at any time (right of withdrawal). See also our privacy statement.



Hereby I acknowledge the data protection information.


About This Community

All questions and suggestions regarding the MediTECH Hearing Fitness APP Read Guidelines

Question tools

4 follower(s)

Stats

Asked: 11/23/18, 11:43 AM
Seen: 500 times
Last updated: 2/15/19, 3:22 PM